måndag 6 april 2009

2 år av sorg och saknad


Min kära lilla mamma!

Nu har det snart gått 2 år sedan du somnade in, saknaden är så jobbig och det gör ont i hela kroppen av saknaden till dig.

Vad jag önskar att du fanns här hos oss i stället, du hade alltid förmogan att göra en glad och det var så lätt att prata med dig.

Känner mig halv sedan du dog och inget känns lika roligt längre.Jag är så glad att jag fick vara hos dig dom sista veckorna, det betydde så mycket för mig alla nätter vi låg och pratade och faktiskt skojade rätt mycket.

Du är den person som jag sett upp till mest och som är min idol, många i släkten säger att jag blir mer och mer lik dig och det är jag så glad för.


Mamma, jag och S kommer upp till dig imon med blommor och ljus.Jag hoppas att du har det bra där du är och att du äntligen fått ro efter alla sjukdomar och annat.

Du kommer alltid leva kvar i mitt hjärta och mina minnen mamma, ingen kan någonsin ta det ifrån mig.

Du fattas mig så mycket mamma..... Älskar dig mest av allt-


Pussar i massor i nacken till min ängla mamma




1 kommentar:

  1. Mycket vackert skrivet, kämpa vidare, sorgen kommer alltod att finnas med dig, hoppas du kan minnas de bra stunderna.

    SvaraRadera