tisdag 10 februari 2009

Mamsen

Hej min älskade ängla mamma!

Nu var det et bra tag sedan igen jag var här inne, men har inte haft någon ro att skriva på ett tag. Är så mycket tankar och känslor.

Jag hoppas så att du har det bra där du e lilla mamsen och att du äntligen får ro.
För det är du värd om någon.
Samuel och jag pratar om dig nästan varje dag, han saknar sig älskade mommo så mycket.
Och det förstår jag för var det någon som kunde hitta på bus med honom så var det du mamma hihi.
Jag glömmer aldrig när du passade honom ett år när jag skulle handla julklappar och när jag kom hem hade ni ätit upp all choklad i julkalendern och all knäck ;-)
Och ni lekte med vatten så det var blött precis överallt och ni låste in er i Samuels rum och satt och viskade och busade.
Saknar den tiden så mycket mamma...
Du var den bästa mormor ett barn kunnat ha...

Kommer in en annan dag och skriver...

Nu önskar jag att du har det bra och busa inte för mycket.

Massa massa pussar och kramar till min saknade mamma /malin

Pöss i nacken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar