lördag 27 december 2008

Tankar och saknad

Mamma, nu är denna julen över äntligen.
Tycker inte om julen sedan du försvann ifrån oss, du var hela julen och all glädje med den.
Och denna julen var extra jobbig kände jag eftersom pappa valt att inte fira med oss utan med dom andra.
Han har inte ens hört av sig utan jag har som vanligt fått jaga honom för att över huvudtaget kunna få lite lugn och ro.


Var det detta du menade med dom orden du sa till mig mamma???????
Jag känner mig så bitter nu när det gäller allt som gäller pappa tyvärr.
Hur han behandlat dig i alla år men också hur han beter sig mot oss nu.
Det som gör mig mest ont är Samuel som verkligen såg upp till sin morfar men idag vill han inte ens höra hans namn och råkar jag säga nåt så får han ett anfall.


Men jag vet mamma att du har fått din ro och frid nu och det är du verkligen värd efter allt dugick igenom med dina sjukdomar men också allt pappa lätt dig genomlida.
Önskar så att jag hade vetat visa saker innan du blev så sjuk mamma....
Jag tänker så mycket på detta men vet att jag måste gå vidare på nåt.


JAG ÄLSKAR DIG MAMMA MEST AV ALLT OCH SAKNAR DIG SÅ MYCKET SÅ DET FINNS INGA ORD FÖR DET.....

DU FATTAS MIG NU OCH FÖR ALLTID

Pöss i nacken mamma/ Din dotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar