måndag 15 december 2008

Älskar dig saknar dig alltid

Mamma sitter här mitt i natten och kan inte sova, tankarna flyger och far runt som vanligt.
Saknaden efter dig är stor och absolut nu i Juletid, du fattas oss här hemma.

Jag önskar så att jag hade haft stöttning av pappa men det har tyvärr spårat ut totalt för han och jag vet inte vad jag skall göra.
Har försökt allt men inget hjälper, han bara skiter iallt känns det som och sårar alla omkring sig.

Förstår hur du hade det mamma nu och varför du var så bitter på pappa i slutet och sa dom sakerna du sa till han.
Jag önskar att jag hade vetat och förståt medans du levde men tyvärr gjorde jag inte det. Jag misstänkte saker men du sa alltid att allt var bra fram tills dom sista veckorna.
Men nu har du lugn och ro mamma och jag hoppas att du fått den frid du är värd.
För jag önskar så att du har det bra där du är mamma och att du kanske kommer och hälsar på ibland.
Det känns som du finns här oss ibland mamma.....

Du skall veta att jag älskar dig över allt annat och att du var den bästa mamma man kunde ha.
Du är en stor idol till mig mamma.

Älskar dig saknar dig alltid

Pöss i nacken/din dotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar